FANDOM

World War Three Doctor Who modern seri birinci sezonun beşinci bölümüdür.

World War Three
Doktor:Dokuzuncu Doktor
Yardımcılar:Rose Tyler
Düşman:Slitheen Ailesi
Zaman ve Mekan:Londra,2006
Yazar:Russell T Davies
Confidential:Why on Earth?
Önceki Bölüm:Aliens of London
Sonraki Bölüm:Dalek

Aliens of London bölümünün devamıdır.Doktor kimlik kartı yüzünden elektrik akımına uğramaktadır.Zorlukla kurtulur.İnsan kılığındaki Slitheenler soyunmaktadır ve gerçek kimliklerine bürünmektedir.Doktor fırsattan istifade edip askerleri odaya çağırır ama Slitheenler insan formuna bürünmüş ve kurtulmuştur.Askerler yönetimin emrine uyarak Doktor'u yakalamaya çalışır ama Doktor kaçar.

Rose ve Harriet ise Doktor'un konferans odasındaki Slitheenlere elektrik akımı uğrattığı için yanlarındaki Slitheen'e de geçmiştir ve kurtulmuşlardır.Bu sefer üçü bir araya gelmiş ve bir odaya toplanmışlardır.Ve Doktor odanın metal kapılarını kapatarak kendilerini odaya kapamıştır.

Jackie'nin evini ise polis kılığında bir Slitheen basmıştır ama o da aynı Rose ve Harriet'in kurtulduğu gibi kurtulur ve Mickey'nin evine gider.Tek yol başbakanlık binasını havaya uçurmaktır.Artık Doktor kapalı odada Mickey'ye UNIT internet sitesine girip bir roketi başbakanlık binasına nasıl göndereceği hakkında bilgi vermektedir.

Mickey bunu başarır ve başbakanlık binasına bir roket gelir ve bina Slitheenlerle birlikte yok olur.İçeride kalan Doktor ve arkadaşları,Rose'un zekice taktiği sayesinde kurtulmuşlardır.

Rose ise tekrar TARDIS'e geri döner.

Bölüm ayrıntıları:

  • Harriet Jones da Doktor'un uzaylı olup da nasıl kuzey aksanı olduğuna dikkat çekmiştir.Ve Rose da Doktor'un verdiği yanıtı vermiştir:"Çoğu gezegenin kuzeyi var".
  • Slitheen sadece bir soyaddır.
  • Doktor Dünya'nın 1730'da Bay Chicken tarafından işgal edildiğini söylemiştir.
  • Harriet Jones'un tek işi parlemento üyeliği olmuştur.
  • UNIT resmi sitesine girmek için gereken şifre Buffalo'dur.
  • Slitheenlerde PIG teknolojisi vardır.
  • Slitheenlerde kalsiyum erimesi yaşanır.Asetik asit ise Slitheenler yok edilir.Asetik asit sirkede bulunur.Ve Doktor bunu Hannibal'ın Alp dağlarının bazı yerlerini sirke ile eriterek aşmasına bağlamıştır.
  • Roketin atıldığı yer HMS Taurean Trafalgar sınıfı bir denizaltıdır.
  • Doktor şimdiden Harriet Jones'un geleceğini biliyordur.Kendisi üst üste üç dönem başbakan seçilmiştir.
  • Rose'un babaannesi Fransa'da dadılık yapar.
  • Bölümün sonunda Doktor Atbaşı Nebulası'nda plazma fırtınası olacağını söylemiştir.

Bu bölümden anlıyoruz ki Slitheen ailesi kırmızı telefonları çok seviyor.

BBC'de muhabir olan Andrew Marr bu bölümde kendisini oynamıştır.

Kast:

  • Dokuzuncu Doktor:Christopher Eccleston
  • Rose Tyler:Billie Piper
  • Mickey Smith:Noel Clarke
  • Jackie Tyler:Camille Coduri
  • Harriet Jones:Penelope Wilton

Also on FANDOM

Random Wiki