FANDOM

The Curse of Fenric
Doktor:Yedinci Doktor
Yardımcı:Ace

Düşman:

  • Fenric
  • Antik Olan
  • Komutan Millington
Zaman ve Mekan:Maiden's Point,İngiltere,1943
Yazar:Ian Briggs
Önceki Bölüm:Ghost Light
Sonraki Bölüm:Survival

The Curse of Fenric Doctor Who Klasik Seri 26. Sezon'unun üçüncü hikayesidir.Dört bölümden oluşur ama ben hikayede örgü bozulmasın diye tek olarak yazacağım.

İkinci Dünya Savaşı'nın en had safada olduğu dönemde Rus askerleri garip bir durum üstüne İngiltere'deki Maiden's Point bölgesindeki sahile inerler.Burada çok garip olaylar olmaktadır.Çünkü durduk yere askerler ölmektedir.

Doktor ve Ace de TARDIS ile aynı bölgeye gelmiştir.İkisi İngiliz askerlerinin arasından geçip Dr. Judson'ın ofisine girerler.Judson,Alman donanmalarının şifreli mesajlarını çözen ULTIMA adlı makinası üzerinde çalışmaktadır.Ace'in de ona yardımı dokunmuştur.Judson aynı zamanda Doktor'a bir Viking şifresinden de söz eder.Bu şifre kasabanın kilisesindedir.

Doktor ve Ace kiliseye gider.Ace ise kilise kapısında birkaç kız ile tanışmıştır ve kızlar sahildeki bir lanetten söz eder.Ama Ace Doktor'u takip eder ve içeri girer.Rahip onlara kilisenin arkasındaki bir bölmeyi gösterir.Bölmedeki duvarlarda Viking alfabesinden yazılar vardır.Yazılarda "Kuzey Yönü'nden gelen lanet" diye yerler vardır.Doktor kuzeyin Norveç olduğunu anlar.Ace de Doktor'a kilisenin önündeki kızların ona dediklerini anlatır.

Doktor ve Ace oraya gittiğinde ise "Tehlikelidir" yazan bir tabela görürler.Doktor bunu sorgulamak için köyle döneceğini söyler ve Ace orada kalır.Doktor giderken Rus askerleri Doktor ve Ace'in etrafını sarar ama zararsız olduklarını anlayınca serbest bırakılırlar.Aslında kimse bilmiyordur ki suyun dibinde bir gemi ve onca ceset vardır ve felaket gelmektedir.

Also on FANDOM

Random Wiki