FANDOM

Oyun İstasyonu Savaşı
Doktor:Dokuzuncu Doktor
Zaman:200.100

Geçtiği Bölümler:

Sonuç:Kesin Dalek yenilgisi,insanlık zaferi,Doktor'un yara alması ve rejenerasyon

Savaş Bad Wolf bölümünde başlar The Parting of the Ways bölümünde devam eder.Dokuzuncu Doktor'un son savaşıdır.Aynı zamanda Son Büyük Zaman Savaşı'nın son cephesi olarak da kabul edilir.

The Parting of the Ways yani Yolların Ayrılışı bölüm için en uygun ad.Herkesin hayatı tehlikededir ve Doktor Rose'u bu tehlikeye sokmaz.Rose'a tuzak kurarak onu TARDIS'e sokar ve sonik tornavidayla Rose'u günümüze gönderir.

Aynı anda da Dalek gemileri Oyun İstasyonu'na ve Dünya'ya doğru gelmektedir.Doktor Dalekleri yok etmek için delta ışını yaratmıştır ama bu bütün yaşam formlarını da öldürecektir.Bunun için istasyondaki herkes silahlanır.

Dalekler havalandırma kanallarından girmeye başlar.Lynnda,Doktor ve Jack Daleklerin yukarıya geleceklerini düşünürken Dalekler alt kata yani onlarca masum insanın bulunduğu yere gider ve herkesi öldürür.

Silahlar ise dayanıksızdır.Dalekler önüne çıkanı yok etmektedir.Dalekler Pasifikya olarak bilinen Kuzey Amerika'yı ve Avustralya kıtasının şeklini değiştirmiştir.

Lynnda uzay boşluğuna kapılıp ve Jack öldükten sonra sıra Doktor'dadır.Ama bir anda TARDIS 500. katta maddeleşir ve içeriden vorteks enerjisiyle Rose çıkar.Rose TARDIS'in kalbine bakmıştır ve her şeyi yönetmektedir.Verdiği hayat enerjisiyle Jack'i hayata döndürür.Ve bütün Dalekler toza dönüşür.

Rose bu güce dayanamaz ve Doktor vorteks enerjisini Rose'dan alır.Ama o da dayanamaz.Ölecektir.Tek yol rejenerasyon geçirmesidir.

Also on FANDOM

Random Wiki