FANDOM

An Unearthly Child
Doktor:Birinci Doktor

Yardımcılar:

  • Susan Foreman (İlk defa görünür)
  • Ian Chesterton (Katılır)
  • Barbara Wright (Katılır)
Düşman:Kal

Zaman ve Mekan:

  • Londra,1963
  • Dünya,MÖ 100.000
Yazar:Anthony Coburn
Sonraki Bölüm:The Daleks

An Unearthly Child tarihteki ilk Doctor Who bölümüdür.Bu bölümde Doktor ve yardımcıları ilk kez gözükür.Bölüm dört tane 30 dakikalık bölüme daha ayrılır.

Kısım Bir:An Unearthly Child

Bölüm TARDIS'in eski bir depo da görünmesi ile başlıyor daha sonra Doktor'un torunu olan Susan Foreman'ın okuluna da devam ediyor.Susan'ın öğretmenleri Ian ve Barbara Susan'ın aşırı zeki hatta onlardan bile daha çok şey bilmesine şaşırmaktadırlar.Ve Barbara bir gün Susan ile daha çok ilgilenmek istediğini ve çalışmak için Susan'ın evine gitmeyi teklif eder fakat Susan bunun imkansız olduğunu söyleyerek teklifini reddeder.Ve dersleri birden kötüleşmeye başlar.Bunun sonucunda ise Barbara Susan'ın ev adresini alır ve büyükbabası olan Doktor ile konuşmaya gider fakat adres onu bir hurdalığa götürür.Ve ertesi gün Ian ve Barbara, Susan'ı takip ederler ve onun yaşadığı yer olan hurdalıkta ki TARDIS'i görürler.Ian TARDIS'e dokunur ve TARDIS'in canlı olduğunu keşfeder.O sırada içeri Doktor girer, Ian ve Barbara ile tanışır.Ve bir takım tartışma ile konuşmadan sonra Ian ve Barbara TARDIS'e girerler.Ian ve Barbara normal olarak TARDIS'in içi dışından büyük olmasına şaşırırlar.Ian bunun bir ilizyon olduğunu düşünür.Doktor Ian ve Barbara'yı TARDIS'i diğer insanlara anlatmamaları için dışarı salmamaktadır.Ian TARDIS'in kapısını açmak için konsoldan bir düğmeye dokunur ve elektrik akımı benzeri bir şey ile çarpılır.Doktor onları bırakmamakta ısrarlıdır.Ama Susan öğretmenlerini bırakmasını Doktor'a söyler fakat Doktor onu dinlememektedir.Doktor konsolda bazı şeyleri ayarlarken Susan Doktor'a saldırır ve Doktor yanlışlıkla konsolda bazı yerlere basar.Bunun sonucu TARDIS ilk insan yolcuları ile yolculuğa başlamış olur.

An Unearthly Child'ın ayrıntıları:

  • TARDIS kısaltmasını Susan bulmuştur.
  • Birinci Doktor 20. yüzyılı sevmektedir fakat hiç eğlenceli bulmamaktadır.
  • Doktor, Susan ve kendisinin gezegenlerinden sürgün edildiğini söylemiştir.

Kısım İki:The Cave of Skulls

Also on FANDOM

Random Wiki