FANDOM

Adam

Görevliler:

  • Jack Harkness
  • Gwen Cooper
  • Toshiko Sato
  • Owen Harper
  • Ianto Jones
Düşman:Adam Smith

Zaman ve Mekan:

  • Cardiff,2008
  • Boeshane Yarımadası,51. yüzyıl
Yazar:Catherine Tregenna
Önceki Bölüm:Meat
Sonraki Bölüm:Reset

Adam Torchwood 2. sezonunun beşinci bölümüdür.

Torchwood'da normal bir gün bitmiştir.Gwen Cooper evine dönmüştür ama bir terslik vardır.Ona sarılan nişanlısı Rhys'i tanımaz ve silah çeker.Torchwood ekibi geldiğinde buna bir anlam veremez ve Gwen'e hatırlatmaya çalışırlar.

Jack ise bir lahımda Buğday Biti olduğu haberini alır ve olay yerine gider.Ama orada uzun zaman önce kaybettiği babasını görür.Dışarı çıktığında ise orada Adam vardır.Ama Jack onunla geldiğini hatırlamıyordur.Adam'la konuşurken 51. yüzyıldaki geçmişinde Boeshane Yarımadası'nda kaybettiği kardeşi Gray'i ve babası Franklin'i hatırlamaktadır.

Ianto ise Torchwood'da günlüğünü okumaktadır.Bir anda yanında Adam belirir ve Ianto'ya eski anılarını hatırlatır.Ianto üç tane kızı taciz etmiş ve öldürmüştür.

O gece Jack,Ianto'nun başından geçenleri araştırır ve diğer gün Adam'ın herkese dokunup "Hatırla" dediğini ve bu olayların ondan sonra olduğunu görür.Jack,Adam'ı koğuşa atmalıdır ama Tosh için bu çok zordur.Çünkü Adam ile bir senedir ilişkileri vardır.

En sonunda Adam'ın aslında anıları çeldiği anlaşılır ve bir hapla herkes Adam'ı unutur.Ama iki gün ne yaptıklarını hatırlamamaktadırlar.

Bölümün ayrıntıları:

  • Rhys ve Gwen üniversitede tanışmışlardır.Ve ilk defa bir süpermarkette öpüşmüşlerdir.
  • Adam ve Tosh çıkmaya başlayalı bir yıl olmuştur.
  • Jack yüz elli yıldır babası ile ilgili hatıraları görmediğini söylemiştir.
  • Jack,Boeshane Yarımadası'nı görmüştür.Burası zaman ajanı olark yazıldığı yerdir.
  • Jack'in kardeşinin adı Gray'dir.
  • Jack'e göre hayatının en kötü günü Gray'i kaybettiği gündür.
  • Jack'in babasının adı Franklin'dir.
  • Gizemli kutudaki kum Boeshane Yarımadası'ndadır.Aynı zamanda kutuyu açan parça zaman ajanlığı okulunun bir figürüdür.

Kast:

  • Yüzbaşı Jack Harkness:John Barrowman
  • Gwen Cooper:Eve Myles
  • Owen Harper:Burn Gorman
  • Toshiko Sato:Naoki Mori
  • Ianto Jones:Gareth David-Lloyd
  • Rhys Williams:Kai Owen
  • Adam Smith:Bryan Dick

Also on FANDOM

Random Wiki